Hvordan fjerner jeg blokkeringen av en medlems epostadresse?

Det er ikke noe svar på dette spørsmålet knyttet til bruken av SportMember fra appen.

Hvis en spiller i klubben har fått blokkert sin epost-adresse av SportMember er det mest sannsynlig pga. feil adresse eller feil staving. I slike tror medlemsregisteret at adressen ikke eksisterer.

For å fjerne denne blokkering skal du gå til klubben og deretter "Medlemsoversikt". Her vil du se admin-funksjonen "Fjern blokkering" i bunnen av skjermen. Trykk på denne, og du vil få en oversikt over eposter blokkert i systemet. Du vil nå ha mulighet for å fjerne blokkeringen.

Hvis brukeren fremdeles ikke mottar eposter eller igjen kommer på blokkeringslisten, så kontakt SportMember på info@SportMember.no.

Var denne artikkelen til hjelp?
0 av 0 synes dette var nyttig

Klar til å komme i gang?

Klubben din på din måte! Administrer klubben din med SportMember og lette arbeidsbelastningen. Vi vil gjerne hjelpe deg i gang. Opprett en konto med en gang.
Hva koster det?
Hvilke behov har klubben din? Basis- eller PRO-abonnement?
Prisdetaljer
Funksjoner
Ingen klubber er like. Våre funksjoner dekker dine behov.
Funksjoner